Social Icons

Monday 6 January 2014

Cara makan untuk kurus

Assalamualaikum. 

Sekarang ni ramai yang berebut-rebut membeli set asas shaklee untuk kuruskan badan iaitu Lecithin dan Alfalfa, tetapi harus diingat supaya korang semua mengambil makanan tambahan ini dengan kadar yang betul. 
Cuba korang lihat pada botol Alfalfa Complex, jumlah maksima yang boleh dimakan adalah 10 biji Alfalfa setiap hari. Namun begitu,pastikan korang perlu minum air kosong yang banyak. 3-4 liter sehari..Ini paling penting tau..Kena ingat...Tanam dalam2 otak..Opsss..Terlebih suda....Kakau tak ingat juga, ambil kertas A4 tulis besar2 n lekat kat pintu bilik, kt cermin, kt dapur..Lagi?? Lekat la kt mana2 yg korang suka..


KENAPA PERLU MINUM AIR?

Ada pengguna yang mengadu pening kepala (tekanan darah meningkat) selepas mengambil Alfalfa, ketahuilah bahawa air berperanan penting bagi melancarkan pembuangan toksin dari badan dan membolehkan penyerapan nutrien secara optimum daripada vitamin oleh badan.

Alfalfa Complex mengandungi Vitamin K. Bermakna ia akan menyebabkan kepekatan darah kita meningkat. Maka pengambilan air kosong yang banyak sangat disarankan.

Asasnya, minum 1 liter air kosong bagi setiap 25kg berat badan. Andai berat badan 75kg, minum air kosong sebanyak 3 liter sehari.

Usah panik atau putus asa. Dah ramai yang berjaya mendapatkan bentuk badan yang baik selepas mengamalkan set asas kuruskan badan Shaklee ini.

BILA WAKTU SESUAI AMBIL ALFALFA DAN LECITHIN?

Lepas makan tengahari:


Lepas makan malam:

Lg???? Nk tahu kena la pm ye..hehe

KENAPA AMBIL SELEPAS MAKAN?

Kedua-dua makanan tambahan ini berfungsi sebagai detox. Lecithin mengecilkan lemak terapung di dalam badan dan Alfalfa Complex bertindak melawaskan perut. Maka, proses detox berjalan lancar selepas makan.



Jom dapatkan..
  • Set Asas Kurus Shaklee; Alfalfa Complex dan Lecithin atau..
  • Set Kurus Lengkap Shaklee; Alfalfa Complex/Herblax, Omega Guard/Lecithin dan Cinch Shake/ES
  • Set Kurus untuk Ibu Menyusu; Alfalfa Complex, Lecithin/OmegaGuard dan ESP

Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MENARIK hubungi Ummi sekarang. Pasti puas hati! :)

Wakil Pengedar Shaklee Anda
Ummi (ID Shaklee: 910290)
SihatSempurna@gmail.com
SMS/Whatsupp :019-4640449
FB Page : Sihat Sempurna

** Shaklee ID 910290 boleh digunakan jika korang nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

0 comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates