Social Icons

Saturday 28 December 2013

Harga supplemen Shaklee mahal?

                                                            Assalamualaikum w.b.t  

Banyak desas desus di luar yang saya dengar mengatakan vitamin Shaklee terlalu mahal harganya. Bagi saya supplemen ini tidaklah mahal kalau nak dibandingkan kos perubatan yang harus ditanggung bila kita dah ditimpa penyakit.  Bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan. Janganlah pula apabila diri sudah basah kuyup, baru nak terhegeh- hegeh mencari payung . Saya tahu anda mampu merubah apa yang bakal terjadi..

Betul ke mahal sangat? Baiklah, mari kita buat perbandingan, sebagai contoh si A yang di diagnosis mengidap penyakit cyst. Doktor menjangkakan kos pembedahan sahaja menelan belanja RM10,000 tidak termasuk kos ubat dan rawatan susulan.  Si B pula perlu menyediakan lebih RM2,000 sebulan bagi menampung kos rawatan menjalani hemodialisis untuk sakit buah pinggang kronik, yang mana kos ini melebihi purata pendapatan sebulan rakyat Malaysia.

Bayangkan tahap emosi bila mereka melalui proses itu dan apa kesannya pada diri  dan keluarga tersayang. Duit dan masa harus dicurahkan dalam menjalani hari-hari mendatang.


Jika kita bandingkan dengan GLA Shaklee yang mampu merawat cyt dan berharga hanya RM90 dan boleh bertahan selama 2 bulan. Cuba bayangkan berapa banyak yang dapat anda jimat dalam menjaga kesihatan diri anda. Setiap vitamin Shaklee bukan hanya khusus pada mencegah sesuatu masalah atau penyakit malah ia merupakan supplemen untuk menjaga kesihatan diri secara keseluruhannya tidak kira tua atau muda, lelaki atau perempuan. 



Jika dilihat, kebanyakan daripada kita terlalu bersusah payah untuk memberi yg terbaik untuk orang yang tersayang tapi pernahkah kita berusaha utk memberi yg terbaik pada diri kita? Dan masih mampukah kita untuk memberi yang terbaik kepada orang lain jika diri kita sendiri berada dlm keadaan yg kurang sihat dan kritikal? Fikir-fikirkanlah.

Bukan bermakna dengan mengambil vitamin ini kita tidak akan ditimpa penyakit. Jangan salah anggap kerana penyakit ini merupakan nikmat daripada Allah s.w t. Setiap penyakit yang datang itu bermakna Dia masih ingat, sayangkan kita dan pada-Nya tempat kita perlu bergantung. Cuma apa yang saya ingin katakan kita perlu berusaha utk mencari yang terbaik dalam yang terbaik untuk hidup dan masa depan kita.



Variasi Produk Vitamin Shaklee




Jadi tidak rugi jika anda mulakan hari anda dengan Shaklee dan jangan risau kerana supplemen ini dijamin halal. Sesuai dan bermanfaat untuk seisi keluarga. Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan supplemen yang berkualiti ini sila hubungi saya. Jangan malu dan segan ye =).
Dapatkan juga konsultasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.Saya akan berikan keterangan dan nasihat percuma dengan harga promosi yang hebat.



Hubungi saya,
 
Ummi (ID Shaklee: 910290)
SihatSempurna@gmail.com
SMS/Whatsupp :019-4640449
FB Page : Sihat Sempurna



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

4 comments:

  1. Ramai je beli kete mahal mahal, sebab tahu kualitinya bagus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar mahal asalkan berkualiti dan berpuas hati...Tambahan pula tahan sehingga berbulan-bulan..Mahal ke 2??Bila kira balik ..eh..sebulan baru 30-40 ringgit je..

      Delete
  2. Hebat entrynya! Congrate akak

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates