Social Icons

Monday 30 December 2013

Hari-hari terakhir 2013 sebagai SID

Assalamualaikum wbt

Sedar tak sedar rupanya hari ni hari terakhir 2013..Tersedar pun sebab nak tulis tarikh kat fail..Tengok tarikh cantik je. 311213.Cantik kan.Apa yang Ummi perasan sejak punch card pagi tadi. 1st parking kosong. Termasuklah parking bos..Eh..Ramai betul bercuti hari ni.Lengang seluruh kawasan CCRC Kg Selamat. Tapi bila masuk Triage ,semua ada termasuklah bos..Haha..Don't play-play..Buat kerja..Hari terakhir ni harapan ummi ,minta-minta xbanyak kerja.Minta-minta kes xda..Tapi...... Baru pukul 10 pagi dah sampai 4 kes.. Opsss.. Belum tengah hari,belum petang . Macam ramai je,macam ramai je..Tak kot..

Hari ni apa yang dah sempat ummi buat..Pertamanya check shaklee genealogy..Alhamdulillah dah lepas untuk dapat bonus..RMxxx menanti pertengahan bulan Januari nanti..Bestnya..Awal bulan akan dapat bonus gomen, tengah bulan akan dapat bonus shaklee , hujung bulan dapat gaji plak..Alhamdulillah..Rezeki mencurah-curah..Kau ader??? Opsss.....Riaknya aku....Astagfirullahhalazim...Ape ni...Terlebih pula..Buat kawan-kawan kat luar sana yang ingin menambah pendapatan boleh hubungi ummi yer..

Keduanya update Group khas untuk anak-anak Shaklee yang berdaftar dengan Ummi..Update info-info menarik serta tips dari leader-leader serta master-master Shaklee.Kalau anda juga nak ,kena lah daftar ahli dulu..Lepas tu ,anda akan dimasukkan ke group khas ni..Banyak tips akan diberikan pada anda..Lepas tu ,pasti tiap-tiap bulan dapat bonus Shaklee..Kalau tak nak jual pun tak apa..Tak ada masalah.Sebagai pengguna barangan Shaklee ,anda boleh beli untuk diri sendiri..Dengan harga ahli lg.. Memang menjimatkan..

Ketiganya, pm anak-anak shaklee.Tanya khabar anak-anak shaklee..Bagi semangat untuk tingkatkan jualan serta bonus untuk tahun baru ni..Bagi semangat untuk bina azam baru,tetapkan target untuk bulan 1 ni.. Anak-anak shaklee tinggal jauh. Sorg kt Pahang, Kt Selangor, kat Kedah..Jauh-jauh semua.Tapi yang penting sentiasa contact.. Online coaching..Terbaiklah.. 

Bila kenangkan kembali bermulanya Shaklee muncul dalam hidup ni..Banyak suka duka.. Leader-leader yang baik dalam memberi tunjuk ajar,banyak membantu,tidak lokek ilmu..Rakan seperjuangan yang super duper.Banyak tolong..Banyak info..Memang best..Dari tiada apa-apa info pasal shaklee kini dah beberapa bulan dapat bonus dari Shaklee..Alhamdulillah..Rezeki ALLAH sangat luas untuk hambanya..Cuma perlu usaha yang berterusan..Serta ikut arahan-Nya..InsyaALLAH untuk tahun 2014,ummi akan tingkatkan lagi usaha.. Nak tolong rakan-rakan kat luar sana pasal meningkatkan kesihatan diri, mencegah sebelum terlambat serta kepada rakan-rakan yang ingin tambah pendapatan.Semuanya tidak terkecuali.Kita usaha,ALLAH yang tentukan.Yang penting kena ikhlas.

Kepada anda di luar yang mempunyai sebarang pertanyaan dan nasihat untuk masalah kesihatan, tip sihat dan rundingan percuma dan eksklusif jangan malu dan segan ye untuk hubungi ummi =).  
Ummi (ID Shaklee: 910290)
SihatSempurna@gmail.com
SMS/Whatsupp :019-4640449
FB Page : Sihat Sempurna

0 comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates